FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Sport a miasto Opole
Autor Wiadomość
Jasiek


Posty: 105
Wysłany: 2009-01-15, 22:37   

Znalazłem tutaj foto dżudoki Kowalskiego.
http://www.judoinfo.pl/ga...i/target27.html
On na stroju nie ma żadnego emblematu (mały znaczek na rękawie - może wytwórca stroju), ale jego trener ma tylko godło państwowe i napis Judo Team Poland. Więc Opola w tym momencie raczej nie reklamuje. Z drugiej strony patrząc to reklamuje, bo w Polsce wiedzą, że jest z Opola. A jeśli chodzi o dotacje dla sportów indywidualnych to niestety trzeba dotować wszystkich w klubie. Tych słabszych też. Bo kogo będą lać na treningach mistrzowie.
Poza tym pamiętajmy kto z Opola najbardziej rozsławił opolski żużel - Jerzy Szczakiel - INDYWIDUALNY MISTRZ ŚWIATA.
 
 
filip 
FC & strona



Wiek: 30
Posty: 1339
Skąd: Opole / Kraków
Wysłany: 2009-01-15, 22:56   

Zgadza sie, ale dostacja dla sportowcow wystepujacych za granica i reprezentujacych wtedy Polske a nie Opole powinny lezec w gestii zwiazkow spotowych a nie samorzadu. Samorzad przenacza jedynie czesc swojego budzetu na promocje miasta i nie ma watpliwosci ze sporty druzynowe w duzo wiekszym stopniu promuja miasto. Taki przyklad:
kibice żużla w innych miastach powiedza np że "Opole wygrałoi z Rawiczem".
Nie wydaje mi sie natomiast żeby w przypadku jakiegos sukcesu Kowalskiego na arenie krajowej (a juz napewno nie miedzynarodowej gdzie Kowalski jest reprezentatem Polski) mowilo sie że Kowalski z Gwardii Opole wygrał z jakimś innym dżudoką. W sportach indywidualnych kibice raczej identyfikuja sie z jednostka anizeli z okreslonym klubem czy sekcja, to tez nie ma ona dla nich wiekszego znaczenia. Małysza wszyscy w Polsce znaja, Wisłe Ustronianke już pewnie nie...
 
 
 
Maro


Posty: 320
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2009-01-16, 15:27   

to co miasto wyprawia to jest poprostu kpina i woła o pomste do nieba by tych naszych radnych wreście coś oswieciłoZawsze Kolejarz dostaje po tyłkuZastanawiam się dlaczego tak jest?Zamiast zwiększać systematycznie dotacje co roku to oni ją zmniejszają i w dodatku w takim stopniuInnym po 20 tysięcy a Kolejarzowi zaraz 70Poprostu rewelacjaA te modernizacje stadionowe też mnie słabią już.wszystko pozaczynają i nic nie pokończąChyba tylko wOpolu śa tacy"uczeni ludzie"Masakra i kpina na całą Polske co w tym Opolu się wyprawiaZaczeli remont Odry nie skończyli , Kolejarza też nie skończąCoś zrobią zamiast ciągnąć to dalej to oni idą znowu na nowy obiekt zrobić se trybunki czyli lekoatletyczny stadion teraz se robiąTylko zastNAWIAM SIę PO CO WSZYSTKO ZACZYNAJą I NIC NIE KONCZąGdyby systematycznie rmontowali stadiony to i odry i Kolejarza już dawno by były gotoweA nie takie kopanieKpina i nic więceTak jak z dotacjami i stadionami teżSzkoda gadać
 
 
Kowal 


Wiek: 28
Posty: 749
Skąd: Opole
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-16, 20:55   

Maro.Dają mniej,bo jest "szał" na punkcie "kryzysu".A że miasto działa tak a nie inaczej to tylko i wyłącznie zasługa Zembaczyńskiego i jego kolesi,którzy już prawie 10 lat pokazują,jak można kaleczyć w polityce.Do Warszawy na Wiejską go!!!!!Do pierwszej ławki,do Donalda,Niesiołowskiego i innych mądrych.
 
 
 
emvoo 
Redakcja



Wiek: 29
Posty: 2875
Skąd: Z Lasu?!
Wysłany: 2009-01-17, 00:35   

Zembaczyński podjal decyzje, po zmianach więcej dostala Odra czy Gwardia a nam oczywiście zostawione te 170 tyś...

najciekawsze jest to:

Cytat:
A że mają kibiców? No mają, bo sporty motorowe i żużel cieszą się u nas zainteresowaniem kibiców - mówi Płuska.


Wyciągnijmy wnioski - Sporty motorowe cieszą się popularnością? To dajmy kasę na short-track!

Wstyd po prostu. Wg. mnie to początek końca żużla w naszym mieście.
 
 
 
panta
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-17, 08:44   

proponuje zrobic tak jak na stronie kibicow odry post ze zdjeciami ludzi, ktorzy na zuzel nie daja (cala ta beznadziejna rada sportu) z napisem: "ci ludzie nie wspieraja sportu zuzlowego. pamietajcie o tym przy urnie wyborczej".
a pamietamy jak co niektorzy przed wyborami na zawody przychodzili... :-x :-/
co za idiota ten pluska - widac, zapomina, ze nie dziela wlasnej kasy, tylko kase miejska, czyli nalezaca do spolecznosci naszego regionu. widac wyraznie dzialania politykow, ktore bynajmniej nie sa podejmowane z uwagi na obywateli (skoro sportu sie nie robi dla kibicow, to dla kogo???). ale coz: zyjemy po pierwsze w polsce, po drugie w opolu - tu wszystko sie moze zdarzyc
 
 
Sancho 
Człowiek...


Wiek: 24
Posty: 403
Skąd: ...Skurwiel
Wysłany: 2009-01-17, 18:58   

Kolejna "miszczowska" decyzja urzędu z tymi zmianami. Zgodze się z prezesem Drozdem że na 1 mecz ligowy Kolejarza przyjdzie więcej ludzi niż przez cały sezon na Short Track czy inkszą lekkoatletyke ale cóż takie władze mamy w mieście. Naprawde wstyd mi że jestem z Opola gdzie olewa się sport który jest pasją kilku tysięcy ludzi a inwestyje się w coś co Opola nie rozsławia. Pamiętajmy więc że nasz klub to Kolejarz Opole!!!
_________________
 
 
 
Maro


Posty: 320
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2009-01-18, 15:08   

to co wyprawia miato to jest poprostu kpinapo zmianie decyzji jaką podjoł pan Zembaczyński Np:Odra dostała 300tyś a Kolejarzowi pozostawiono 170tyśPoprostu kpina w biały dzieńA prezes nie ma pretensji do Prezydenta Opola?No to po tej decyzji teraz już chyba powinien mieć pretensje bo to on zmienił decyzje rady sportu i dał Oderce wiecei i innym też a Kolejarzowi pozostawił to co było.poprostu kpinaA te wyjaśnienia pana Płuski to są poprostu śmieszneKolejarz ma kibiców dostaje najmniejszą kase a inni tych kibiców mają jak na lekarstwo a kasy dostają o wiele więcejKpina i nic więcej takie gadanie jest śmieszne.Powiadał że wynik słaby spoko zgoda A jaki wynik uzyskała Odra?tesz słaby a dostała 300tyśięcyI gdzie tu sprawiedliwość?

[ Dodano: 2009-01-18, 16:11 ]
Byłem wczoraj na Hokeju i to co tam zobaczyłem to poprostu niewiedziałem czy płakać czy się smiać z tego.Frekfencja na meczu z Katowicami poprostu była niesamowicie słamaKibiców mozna było by policzyć na palcach u ręk że tak powiemA hokej to też pierwsza liga A jakie niskie zainteresowanieNajwiększą oglądalność w Opolu ma Zużel i to bez 2 zdańNawet jak jest słaby sezon to te od1500 do 2 tyśięcy na meczu zawsze jestNawet odra tekiej frakfencji nie maTeż są kibice ale jak jest jakiś dobry zespółA w kolejarzy czy jedzie jakaś słabsza ekipa czy troszke mocniejsza to kibice zawszesą w odpowiedniej ilośćiwiadomo ze na lepszego przeciwnika zawsze ich jest więcej.Gdyby dać tą kase Kolejarzowi co w odre już wpompowali to Kolejarza mamy już dawno w 1lidze i jezdził by na dobrym poziomieNie to co Odra wyprawiaKase dostaje zawsze najwieksząA wyniku brak , zawodnicy uciekają i jeszcze maja długi i tak dalejJestem ciekaw jaka frekfencja jest na Gwardi lub tej Politechnice Bo na Orliku to już sprawdziłem osobiście
 
 
filip 
FC & strona



Wiek: 30
Posty: 1339
Skąd: Opole / Kraków
Wysłany: 2009-01-18, 16:51   

Mysle ze dobra forma protestu byloby gdyby kazdy zawodnik w nowym sezonie mial logo Opola na dupie zamiast na plastronie.

Podkreslam ze to tylko forma protestu w stosunku do wladz miasta a nie stosunek zawodnikow do samego miasta ktore reprezentuja.
 
 
 
borys


Posty: 165
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2009-01-18, 18:10   

Maro piszesz pierdoły wczoraj na toropolu było ok 300 400 osób ale nie wazne. Czytając niektóre posty odnoszę wrazenie ze niektórzy chcieliby zeby były tylko 2 dyscypliny w Opolu a moze tylko jedna.Nie patrzmy ile dostają inni trzeba walczyć aby więcej dostawał kolejarz nie patrzmy ile inni mają kibiców [wszystkich trzeba szanować] zróbmy coś by kolejarz miał ich więcej nie mozemy być szwinistami trzeba uszanować inne dyscypliny sportowe a nie nabijać się ze sportowców którzy cięzko pracują na swój wynik sportowy a to ze mają mniej kibiców to nie ich wina WALCZMY O ZUZEL NIE DEPTAJĄC INNYCH DTSCYPLIN
 
 
panta
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-18, 20:06   

filip napisał/a:
Mysle ze dobra forma protestu byloby gdyby kazdy zawodnik w nowym sezonie mial logo Opola na dupie zamiast na plastronie.

Podkreslam ze to tylko forma protestu w stosunku do wladz miasta a nie stosunek zawodnikow do samego miasta ktore reprezentuja.


dobry performarce
 
 
Jasiek


Posty: 105
Wysłany: 2009-01-18, 23:26   

Performance w stylu herb miasta na tyłku!!! To naprawdę szalony pomysł jeśli komuś zależy na żużlu w Opolu. Bo mimo wszystko 170.000 zł. to w Opolu na ulicy zwykle nie leży. I jeśli przeczyta to ktoś z Urzędu Miasta to za TAKĄ reklamę powinien odpowiednio "podziękować". Raczej popieram Borysa - nie depczmy innych dyscyplin: na Odrę chodzi dużo kibiców, na lepszych przeciwników więcej, na słabszych mniej. Tak samo jest na Kolejarzu. Zapraszam na zawody towarzyskie, albo na półfinał Srebrnego Kasku - ponoć niezła kalendarzowa impreza PZMotu. 200 osób to góra.
Walczyć trzeba o forsę dla żużla nie wykazując, że inni są gorsi, ale że żużel też jest dobry. Tylko niestety trzeba pokazać wyniki. A co do wypowiedzi pana Płuski - w jednym ma rację na turnieju Szczakiela startowało 13 zawodników, a dotacja była na 16-tu. To nie ma w klubie nikogo, kto ściągnąłby jeszcze trzech zawodników, nawet opolskich ? Chyba, że takich już nie ma... W tym roku za pieniądze opolskich sponsorów (Urzędów, kibiców,...) znów podszkolimy jakiegoś Jackiewicza, Susmana i w przyszłym roku znów będziemy ciułać kasę na następnych żółtodziobów po licencji. Bo na naszych z Opola zabraknie - forsy, trenerów, sprzętu, terminów, zawodów, lekarzy, polewaczek, strażaków, .... to mnie wkurza. Może wreszcie powstanie opolska drużyna.
 
 
panta
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-19, 00:00   

nieudolnosc zarzadu nie jest usprawiedliwieniem dla ciec pieniedzy z miasta, tzn. z kieszeni obwateli, ktorych najwiecej sposrod wszystkich dyscyplin sportowych na opolszczyznie przychodzi na zuzel. ale rzeczywiscie faktem jest nieudolnosc naszego zarzadu w prowadzeniu druzyny i czas najwyzszy, zeby zaczeli sie uczyc na bledach.
coz, jesli mamy budzet w granicach tego co kkz, to moze w okienku transferowym na baraze chociaz ktos wzmocni opole.
 
 
emvoo 
Redakcja



Wiek: 29
Posty: 2875
Skąd: Z Lasu?!
Wysłany: 2009-01-19, 11:53   

sportowefakty.pl napisał/a:
Kibice Lokomotivu Daugavpils mogą odetchnąć z ulgą. Łotewski klub otrzyma finansowe wsparcie od miasta w wysokości 100 tys. Ls (ok 590 tys. zł.). W 2008 roku miasto dało na klub 114 tys. Ls (ok 670 tys. zł.)


Tam jak widać też można.
 
 
 
Maro


Posty: 320
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2009-01-19, 16:57   

Kto tu się nabija z sportowców z innych dyscyplin?Widze że strasznie się pienisz o tą frakfencje na tym Toropolu Borys.Fakt masz racje w sobote kibiców było gdzieś 300do 400 na tym meczuAle chyba też dzieki darmowym biletom z Gali żużlowej tylu ich się tam zjawiłoBo w niedziele mimo iż ja nie byłem to jak donośi prasa kibiców już było gdzieś z 200Ale nie o to mi chodziJa niemam nic do hokeja nawet lubie hokejJak byli w najwyszej klasie rozgrywkowej to chodziłem też na meczeTeraz byłem dopiero pierwszy raz.Ale moim zdaniem dotacje też powinny być uzależnione od frekfencji na stadionach i od zainteresowania kibicówTe większe kluby tam gdzie jest jakaś większa frekfencja i oglądalność powinny dostać większą dotacjeBo jest dla kogo tą dyscypline robićNp:Odre dostała te 300tyś a frekfencja nisza od Kolejarza ma, mniej kibiców a i wynik podobny doKolejarzaWięc pytam gdzie tu sprawiedliwość? panie Borys.A inne dyscypliny jakieś tam wyniki i osiągnięcia mają ale kibiców nie mają Bo kto ich np: oglada Tą Gwardie czy tą Politechnike.Więc ja twierdze że ta kasa nie była dzielona tak samo i tak jak powinna byćInne miasta mogą dać wiecej to raz i dadzą takim dyscyplinom gdzie jest największa frekfencjaNp:PoznaN czy nawet KluczborkWięc coś z tą kasą w Opolu jest nie takJa szannuje inne tyscypliny ale mimo wszystko podział powinien myć jednak innyTaka Odra, Orlik czy Kolejarz powinni dostać taką samą dotacjeA to co pozostanie to dla reszty
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template xabbBlue v 0.1 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 13