FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Fan Club '04
Autor Wiadomość
KamoKK 


Posty: 48
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2009-04-26, 00:06   

Słuchajcie jak sie przegrywa to sie spiewa : Jeśli wiara czyni Cuda my wierzymy ze sie uda
a jak sie wygrywa to leci HSV. LalalalalaLalalalalaLalalalala Kolejejarz
_________________
i Kolejarz też i Kolejarz też przyjacielem Kędzierzyna jest.
 
 
 
emvoo 
Redakcja



Wiek: 29
Posty: 2875
Skąd: Z Lasu?!
Wysłany: 2009-04-26, 10:31   

mati1399 napisał/a:
Powinismy tak zrobic i zawsze by sie znalazlo 50 osob


Trochę zbyt optymistyczny szacunek jak dla mnie. Ja osobiście bałbym się sytuacji w której na takim wydzielonym sektorze usiądzie nas 10-15 (Tylu nas jest mniej więcej...) Przypomina pewien fan klubu z Wielkopolski, który na swojej stronie internetowej miał zdjęcie pięciu osób z balonami w rękach...
 
 
 
mati1399 


Wiek: 22
Posty: 275
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-04-26, 10:46   

mysle ze 25 osob by bylo. tylko trzeba wymyslec jakies piosenki bo niemamy ani jednej tu jest przyklad mi sie to podoba :-)


KamoKK napisał/a:
Słuchajcie jak sie przegrywa to sie spiewa : Jeśli wiara czyni Cuda my wierzymy ze sie uda
a jak sie wygrywa to leci HSV. LalalalalaLalalalalaLalalalala Kolejejarz
 
 
 
emvoo 
Redakcja



Wiek: 29
Posty: 2875
Skąd: Z Lasu?!
Wysłany: 2009-04-26, 11:49   

mati1399 napisał/a:
mysle ze 25 osob by bylo.


Jeszcze nigdy, poza wyjazdem do Rawicza w 2004, nie było nas więcej niż 20 osób...
 
 
 
filip 
FC & strona



Wiek: 30
Posty: 1339
Skąd: Opole / Kraków
Wysłany: 2009-04-26, 11:57   

emvoo napisał/a:
czy nie lepiej było by biało-bordo-granatowi ? ;>


no jak dla mnie to oczywiscie ze lepiej, tylko ciezko to zaspiewac :)

Cytat:
Nie ma za wiele osób w naszym FC, ale jednak kilka jest. Proponuje przed kolejnym meczem ligowym w Opolu zrobić zbiórkę 30 min. przed rozpoczęciem spotkania tych, którzy będą śpiewać razem z nami i ustalić, co śpiewamy podczas meczu. Myślę, że powinniśmy też siedzieć razem a nie, że jest takie coś, że śpiewający mieszają się ze zwykłymi kibicami

nie trzeba czekac do nastepnego meczu ligowego w Opolu. Za tydzien jest sparing i to jest dobra okazja do ustalenia paru kwestii organizacyjnych. Pozniej oczywiscie wyjazd do Rawicza i w trakcie jazdy jest sporo czasu do rozszerzenia reprertuaru. W Rawiczu oczywiscie siadamy razem i tam nie bedzie piknikowania. Jedziemy wspierac naszych zawodnikow a oni maja to poczuc na wlasnej skorze.
 
 
 
KamoKK 


Posty: 48
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2009-04-26, 13:51   

a więc jaki chcecie mieć piosenki zacznijmy od tego?
Można mieć takie np jak HSV. albo Dumą polski jestesmy od Lat. więc sie lepiej zastanowcie bo mozna i to i to ale na poczatek lepiej se wybrac jedno
_________________
i Kolejarz też i Kolejarz też przyjacielem Kędzierzyna jest.
 
 
 
emvoo 
Redakcja



Wiek: 29
Posty: 2875
Skąd: Z Lasu?!
Wysłany: 2009-06-16, 11:15   

Zapraszam wszystkich, którzy czują się członkami klubu kibica (także tych którzy dużo nam doradzają ale trochę gorzej z kibicowaniem), a także tych, którzy chcieli by do nas dołączyć w środę godzinę przed półfinałem MMPPK na sektor FC. Na tym mini-zebraniu będzie omawiane parę bieżących spraw a przede wszystkim kwestia oprawy meczu z Rawiczem.
 
 
 
sebodenko3
kibic1


Posty: 15
Wysłany: 2009-06-16, 11:28   

na wegrzech bylo wiecej
 
 
panta
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-16, 20:28   

planujecie jakis zorganizowany wyjazd do lublina?
 
 
kkrawczyk



Posty: 52
Wysłany: 2010-01-17, 12:12   

Bezcenny widok:

"Kibice" Kolejarza śpiewają "Moja jedyna miłość to Falubaz"... :) 100% Falubaz chłopaki... gratulacje.


Pozdro dla tych co w małej grupce, ale kibicowali swoim (swojemu)!
 
 
Stysiok 



Wiek: 23
Posty: 569
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-01-17, 12:28   

dokładnie ... albo się jednym kibicuje albo drugim
jak tam kochacie myszkę to wypieprzać do zielonki !! TYLKO KOLEJARZ
_________________
FC Kolejarz Opole '04
 
 
 
PaCo 
=K=



Wiek: 26
Posty: 12
Skąd: Gogolin
Wysłany: 2010-01-17, 15:02   

1.
kkrawczyk napisał/a:
"Kibice" Kolejarza śpiewają "Moja jedyna miłość to Falubaz"

nikt takiego czegoś nie śpiewał, nawet tego nie znaliśmy, jedyne co to "kto nie skacze jest z policji hop hop hop" i "Falubaz K Falubaz S GFalubaz mistrzem Polski jest". FC udaje niewiniątka to chyba policji nie chcieli się narazić.

2. Że miałem szalik Falubazu to moja sprawa, zbieram szaliki i zaczynam żużlowe a była fajna okazja do tego i jak będzie okazja z kibicami innych klubów też się będę wymieniał.

3.
stysiok napisał/a:
jak tam kochacie myszkę to wypieprzać do zielonki !!
=K= nr1 dla mnie ale spoko na "waszym" sektorze mnie nie zobaczysz :)

4. Oni kibicowali przynajmniej cały czas a nie jak w FC na lidze 2 razy "hej hej Kolejarz" i cisza. "Hej Falubaz sialalal..." itd za jednym razem przynajmniej 5 minut bez przerwy było

5. Niby FC Kolejarza taki przyjazny dla kibiców innych klubów a tu coś niektórzy mało tolerancyjni...

6. Dla niektórych można chodzić tylko w barwach jednego klubu a założenie szalika itp innego to powinjo być karane... napiszcie do policji o zakaz stadionowy dla nas na Wschodnią 2.
Czemu kibice Odry (paru było też na gali) mieli czapki Pioloni Bytom (pozdrawiam) i nikt z Odry nie ma o to problemu? Bo są zaprzyjaźnieni? Kolejarz z Falubazem też był, ich trenuje opolanin więc mogę mieć sympatię do tego klubu

Pozdro dla normalnych :!: i nie chce mi sie więcej z wami gadać. Dorośnijcie.

P.S. aha jeszcze kibicuję Lechowi Poznań (jak jeszcze w 2 lidze grali), Man City (od meczów z Groclinem) Borussi Dortmund, ZAKSIE K-K... dlatego nie mogę nalezeć do Waszej organizacji bo lubię i mam gadżety innych klubów :roll:

[ Dodano: 2010-01-17, 15:09 ]
jeszcze jedno: to nie był mecz Falubazu z Kolejarzem tylko jakimś mieszanym teamem. Z Opola tylko Czechowicz był to ciężko stwierdzić żebym się od =K= odwrócił.
 
 
 
emvoo 
Redakcja



Wiek: 29
Posty: 2875
Skąd: Z Lasu?!
Wysłany: 2010-01-17, 15:28   

Ty chyba nadal nie nie rozumiesz. Twoje przekonania, komu kibicujesz, co zbierasz itd. nikogo nie obchodzą. Też prywatnie kibicuje Falubazowi, ale we własnym mieście udawać że jest sie z Zielonej Góry to po prostu żenada.

PaCo napisał/a:
=K= nr1 dla mnie


To gdzie byłeś kiedy my w pare osób darliśmy się "Kolejarz Opole"? Schowałeś się za szalikiem Falubazu i udawaleś że nas nie znasz. Ok, twój wybór.

Sezonowcy byli są i będą, my robimy swoje dla Kolejarza który jest naszym klubem. Pozdro FC zawsze wierni!



Nie muszą być nas setki, ale własnego klubu nie porzucamy. Nawet Ajek, który niezbyt nas lubi wie że w Opolu kibicuje się Kolejarzowi! (brawo Ajek!)
 
 
 
sebulba 


Wiek: 24
Posty: 42
Skąd: Opole
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-01-17, 19:54   

Oderce i Kolejarzowi :))
 
 
kluskiev 
Speedway Team


Posty: 226
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-01-17, 20:24   

To jest gala a nie mecz!!! szczytny cel!!! Bo już się wysuwają na tym forum napinacze, że zdradzamy klub itp. A co do kibicowania podczas gali to mogliście zorganizować jakąś grupkę...a nie zrywać się na oko w 12. Prezio kupił bęben trza było wziąść... całkiem inaczej by to wyglądało
Jestem z opola i także jeste kibicem =K= a to , że byliśy z szalikami Falubazu nie ma wiele do zdrady klubu.
Cytat:
Sezonowcy byli są i będą

Oj!!! Widać inaczej to sobie wyobrażasz. Falubazowi już od kilku lat kibicowałem, wszak nie jeździłem na mecze do zg bo bym nie wyrobił finansowo. Nie ważne czy będą DMP czy będą jeździć w barażach i tak dziele me serce na pół:

W JEDNEJ POŁÓWCE KOLEJARZ, W DRUGIEJ FALUBAZ :!: :!: :!:

Pozdro
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template xabbBlue v 0.1 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13